שאלה שניה:
על הסקאלה שבין להיות מאוד באקטיביות – להמשיך לנסות פעם אחר פעםלגרום לילד לאכול ולטעום (להתחנן, לשחד להסביר…)לבין לגמרי לשחרר – (זה מה שיש – תאכל, אל תאכל… לא רבים איתך!),איפה אתם ממוקמים ברוב הזמן?