ועכשיו,
שתי שאלות שיעזרו לי להכיר אותך קצת
שאלה ראשונה:
נסו להיזכר איך הילד שלך אכל לפני 2-4 שנים.
האם המצב היום יחסית לפעם הוא גרוע יותר (מוריד בכל פעם דברים אחרים) או שהמצב סטטי – אוכל כבר תקופה מאוד ארוכה (כמעט) בדיוק את אותם הדברים?