לא בא לי !
הילדים שלכם סקרנים, חכמים מתעניינים בהמון דברים
אוהבים הרפתקאות ונהנים לשחק אתכם יחד?
ואז, כשמגיעים לזמן הארוחות הכל נהייה כבד, מלחיץ ומבאס?
לא בא להם לטעום
לא בא להם שתגידו להם מה בריא ומה לא
לא בא להם שתתערבו להם בצלחת
ובמקום שארוחת הערב תהייה מקום משפחתי קליל וכייפי
היא הופכת לזירת התבאסות הדדית?
קבלו את האתגר שיחזיר את השמחה לשולחן, את ההתרגשות מדברים חדשים ואת הכיף לעשות דברים ביחד.



